Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Законом України «Про захист прав споживачів» передбачено, що протягом 14 днів з моменту оформлення покупки справний товар, тобто товар належної якості, який з будь-яких причин не сподобався покупцю, можна повернути. Повернення товару належної якості здійснюється за рахунок покупця. Повернення товару з ознаками браку здійснюється за рахунок продавця. Повернення грошових коштів відбувається на протязі трьох робочих днів з дня отримання повернення. Відшкодування за пошкодження товару з вини перевізника відбувається за рахунок транспортної компанії. У випадку пошкодження товару транспортною компанією, необхідно оформити скаргу безпосередньо при огляді товару на відділенні транспортної компанії. Весь товар страхується на повну вартість. Зверніть особливу увагу на цілісність пакування. Всі пересилання надійно пакуються в гофрокартон на складі нашої компанії. Будь-яке пошкодження пакування вказує на можливе пошкодження товару. Тому уважно оглядайте замовлення при отриманні.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.